Tips voor de web development | Zicht Online

Er is geen afwikkeling in digitale marketing. Een goed digitaal marketingbureau zal nooit stoppen met het testen en herwerken van hun strategie om uw ROI te verhogen en de algehele effectiviteit ervan te verbeteren.

Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam.

Digitale marketingbureaus evalueren uw websiteverkeer, bepalen de beste online platformen om in te investeren en houden voortdurend de balans tussen uw marketingactiviteiten en de resultaten die ze opleveren in stand.

Werken met een digitaal marketingbureau betekent dat er meer leads worden geconverteerd naar klanten. Dat betekent omzetgroei op lange termijn.

Nog één ding om over na te denken: Om alles te doen wat een digitaal marketingbureau doet, moet u een marketingstrateeg, marketingmanager, ontwerpers, copywriters en ontwikkelaars inhuren om uw eigen digitale marketingafdeling te bouwen. Bedenk wat uw geld koopt bij het inhuren van een digitaal marketingbureau in plaats van het aannemen van fulltime medewerkers. Praat over het maken van de juiste investering!

Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie.

Weet u wanneer u uw marketing moet uitbesteden en wanneer u deze intern moet houden?

Wat Uhuru anders doet, is het verschil
Uhuru is niet uw gemiddelde digitale marketing bureau. Wij richten ons op samenwerking voor de groei van uw bedrijf. Elk lid van ons team leert de ins en outs van uw bedrijf kennen, alsof het hun eigen bedrijf is. Op die manier weerspiegelt ons werk de ziel van uw merk en levert het resultaten op die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van uw bedrijf.

Er is geen enkel digitaal marketingbureau dat op maat gesneden is. We weten dat we niet iedereen kunnen helpen. We werken alleen met bedrijven die op zoek zijn naar een partner die Done-for-You resultaten levert. Wij willen de leiding nemen over uw marketing en uw bedrijf naar het meest winstgevende jaar tot nu toe leiden.

We hebben 2 eenvoudige programma’s om uw bedrijf daarheen te leiden. Bekijk ons Marketing Domination programma om de basis te leggen voor uw digitale marketing hub. Ons Business Advantage programma brengt perfecte marketing naar uw ideale koper.

Tot slot

Het maakt niet uit hoe of waar u momenteel uw bedrijf op de markt brengt, één ding is zeker: Een deskundig digitaal marketingbureau brengt uw marketing, merkbekendheid, ROI en totale winstgevendheid naar een hoger niveau. Wilt u meer weten over hoe een hoogopgeleid digitaal marketingbureau uw bedrijf kan helpen? Plan vandaag nog een gratis strategiesessie met onze experts.

Interactieve content is een van de krachtigste tools in uw content marketing toolkit en heeft een enorm potentieel voor uw merk.

Weet dit: we houden er niet van om claims in te dienen zonder deze te ondersteunen.

We weten wat werkt op basis van onderzoek en onze ervaring uit de eerste hand. We testen onze methoden en controleren de cijfers.

De meetgegevens die we krijgen van het helpen van klanten bewijzen ons dat we het goed doen. Als we na het meten van de resultaten niet tevreden zijn met de cijfers van onze klanten, beschouwen we het niet als “succes” en veranderen we het.

We willen u graag laten zien hoe het precies werkt wat we aanbevelen. Als u een executive marketeer bent en niet zeker bent over het investeren in interactieve content, of op zoek bent naar use cases, lees dan verder – we hebben enkele bewijzen en voorbeelden om de kosten meer dan te rechtvaardigen.

Wat is interactieve inhoud en hoe deze zich onderscheidt van statische inhoud?
Hier is de sleutel: als mensen je vrijwillig hun gegevens geven, als die gegevens niet onvrijwillig zijn verzameld, is dat de meest waardevolle soort.

Waarom? Omdat er meer kans is dat er een emotie aan verbonden is.

John Mellor, Vice President of Strategy and Business Development for the Digital Marketing Business bij Adobe Systems: “Als we met ervaringen omgaan, hebben we te maken met de emoties van mensen. Emotie is de valuta van de ervaring”.

Gebruikers betrekken bij een tweerichtingsdialoog of -uitwisseling is zinvoller en wordt daardoor automatisch nuttiger – krachtiger.

Mensen willen liever dingen willen dan dingen die ze niet echt door de strot willen laten duwen.

Dit heeft eigenlijk veel te maken met de inbound methodiek, zoals u zich waarschijnlijk realiseert. Het is de reden waarom het concept en de praktijk van inbound zo veel succesvoller zijn dan de traditionele in termen van marketing.

Consumenten willen in de bestuurdersstoel zitten en de beslissingen nemen (of in ieder geval het gevoel hebben dat ze dat zijn). Ze zoeken waarde en vinden het in zaken waarvan ze het gevoel hebben dat ze een probleem gaan helpen oplossen. Ze willen niet het gevoel hebben dat ze te horen krijgen wat ze moeten doen (ook al geven wij als marketeers in werkelijkheid inderdaad een duwtje in de rug – misschien gewoon zachter of subliminaal – in de richting van wat wij denken dat ze moeten doen, voor zover oplossingen gaan).

Interactieve inhoud blijft groeien omdat het voordelen biedt.

Bijna de helft van de huidige content marketeers gebruikt interactieve content en niet voor niets. De meerderheid van de ondervraagde marketeers zei dat ze van plan waren om hun gebruik van interactieve content marketing inspanningen te verhogen in de komende 12 maanden. En ze zijn van plan om het op de volgende manieren te gebruiken:

Voor betrokkenheid
Om het publiek te onderwijzen
Om naamsbekendheid te creëren
Voor leadgeneratie/bovenkant van de trechter
Omzetting
Sociale media/gemeenschappelijke betrokkenheid
Verhalen vertellen
Loodverzorgende/mide-tunnel
Behoud van klanten/loyaliteit
Verkoop/verkoop

https://zicht.nl/